Onko mahdollista lukea alkuperäisinä tai mikroilmattuina Hämeen Sanomia 1920/1930- luvuilta? Joskun 1960-luvulla se oli mahdollista. Pitääkö lehdet varata…

Kysytty

Onko mahdollista lukea alkuperäisinä tai mikroilmattuina Hämeen Sanomia 1920/1930- luvuilta? Joskun 1960-luvulla se oli mahdollista. Pitääkö lehdet varata paljon aikaisemmin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa (Helsingin, Espoon, Kauniaisten, Vantaan kaupunginkirjastot) ei valitettavasti säilytetä näin vanhoja Hämeen sanomia. Kansalliskirjasto säilyttää kaikkia Suomessa ilmestyviä sanomalehtiä mikrofilmeinä.

Kansalliskirjasto
PL 15 (Unioninkatu 36)
00014 HELSINGIN YLIOPISTO
puh. (09) 191 23196
fax (09) 191 22719
KK-palvelu@helsinki.fi

Avoinna:
ma-pe 9-20
la 9-16, su suljettu