Otsikko
Saako vanhojen sanomalehtien mikrofilmeistä kopioita? Ajattelin vanhan Hesarin kopiota 70 vuotis lahjaksi.

Kysytty

Saako vanhojen sanomalehtien mikrofilmeistä kopioita? Ajattelin vanhan Hesarin kopiota 70 vuotis lahjaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhojen lehtien mikrofilmeistä saa kopioita, Helsingin kaupunginkirjaston mikrofilmatut lehdet sijaitsevat Pasilassa pääkirjastossa. Kannattaa tiedustella Pasilan pääkirjaston uutisalueelta. Pääkirjaston yhteystiedot löytyvät Helsingin kaupunginkirjaston sivustosta, kohdasta Pasila http://www.lib.hel.fi/pasila .