Onko kirjastoilla minkälainen sanomalehtien arkisto? Minulla on hakusessa vuoden takainen sanomalehti (Keskilaakso). Mistäköhän olisi mahdollista löytää?

Kysytty

Hei!

Onko kirjastoilla minkälainen sanomalehtien arkisto? Minulla on hakusessa vuoden takainen sanomalehti (Keskilaakso). Mistäköhän olisi mahdollista löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskilaakso-lehti vuodelta 2009 on Kouvolan pääkirjastossa mikrofilminä. Sitä voi käydä lukemassa kirjaston mikrofilminlukulaitteella. Varaa aika lukulaitteelle puh. 020 615 5238.