Otsikko
Ovatko seuraavat säkeet Eino Leinon runokokoelmasta Maaliskuun lauluja (1896) ? Onko runon nimi Pyhät on pihlajat pihalla vai jokin muu? Pyhät on pihlajat…

Kysytty

Hei,

ovatko seuraavat säkeet Eino Leinon runokokoelmasta Maaliskuun lauluja (1896) ?
Onko runon nimi Pyhät on pihlajat pihalla vai jokin muu?

Pyhät on pihlajat pihalla
Pyhät oksat pihlajissa
Pyhät lehvät oksasilla
Marjaset sitäi pyhemmät

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähettämäsi säkeet ovat Eino Leinon runosta Pyhät on pihlajat pihalla kokoelmasta Maaliskuun lauluja (1896).

Voit lukea runon kokonaisuudessaan esimerkiksi Maaliskuun laulujen digitoidusta versiosta sivulta 70.

Maaliskuun lauluja / kirj. Eino Leino. - Digitaaliset aineistot - Kansalliskirjasto

https://www.doria.fi/handle/10024/100817