Otsikko
Ottaako kirjasto vastaan kirjoja lainausmateriaaliksi tai onko kirjastossa olemassa kierrätyshylly, mihin voisi hyväkuntoisia tuoda jakoon?

Kysytty

Hei! Ottaako kirjasto vastaan kirjoja lainausmateriaaliksi tai onko kirjastossa olemassa kierrätyshylly, mihin voisi hyväkuntoisia tuoda jakoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudenkaupungin kirjastossa ei ole kirjojen kierrätyshyllyä. Kirjalahjoja voidaan ottaa vastaan, jos niitä tarvitaan kirjaston kokoelmiin. Kannattaa käydä kirjastossa kysymässä tarkemmin.