Ottaako kirjasampo myyntiin omakustannekirjoja, kysymys on runokirjasta. Rakkausalbumi.

Kysytty

Ottaako kirjasampo myyntiin omakustannekirjoja, kysymys on runokirjasta. Rakkausalbumi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasampo on kaunokirjallisuuden verkkopalvelu, jolla ei ole omaa kirjakokoelmaa. Joten valitettavasti se ei myöskään osta kirjoja.