Otsikko
Ostin 80 luvun lopulla levykasetin jossa oli naisen laulamana iskelmä jossa oli lause "sattumalta kohdattiin,sitten muutuit tärkeäksi" mikä mahtoi olla laulu

Kysytty

Ostin 80 luvun lopulla levykasetin jossa oli naisen laulamana iskelmä jossa oli lause "sattumalta kohdattiin,sitten muutuit tärkeäksi" mikä mahtoi olla laulu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti laulua ei tunnistettu. Kysyin laulua myös kirjastolaisten sähköpostilistalla, mutta vastausta ei sitäkään kautta tullut.