Löytyisikö teiltä Rufus Wainwrightin Hallelujah-biisin pianonuotteja?

Kysytty

Hei!
Löytyisikö teiltä Rufus Wainwrightin Hallelujah-biisin pianonuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rufus Wainwrightin esittämä Hallelujah-kappale on Leonard Cohenin säveltämä ja sanoittama, joten tee uusi haku kirjaston tietokannasta: laita tekijäksi Cohen, Leonard ja teoksen nimeksi Hallelujah ja valitse aineistolajiksi nuotti. Klikkaamalla nuotin nimeä näet, millaisesta nuotista on kysymys: joissakin nuoteissa on pianosovitus, joissakin esim. vain melodianuotinnos ja sointumerkit.