Osaatteko auttaa? Etsinnässä olisi nettisivu tai useampikin, jossa voisi opetella ääntämään havaijin kieltä. Forvossa on harmillisen vähän ääntämisesimerkkejä…

Kysytty

Hei. Osaatteko auttaa? Etsinnässä olisi nettisivu tai useampikin, jossa voisi opetella ääntämään havaijin kieltä. Forvossa on harmillisen vähän ääntämisesimerkkejä kyseisessä kielessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YouTube on nettisivu, jossa voi etsiä vinkkejä moniin asioihin. Esim. kielen opiskeluun.
https://www.youtube.com/
Käytä englanninkielisiä hakutermejä. Tässä tapauksessa voi kokeilla Haku-laatikossa sanoja hawaii language lessons. Jos teet hakuja suomen kielellä, käytä hakusanaa havaijin kieli.