Otsikko
Osaatko suositella hyviä nuortenkirjoja? (romantiikka+fantasia) Houkutus - saaga, Väristys, Yön talo, Aikavartio, Kuka on Jenna Fox?, Vieras + kaikki muut…

Kysytty

Hei,
osaatko suositella hyviä nuortenkirjoja?
(romantiikka+fantasia)

Houkutus - saaga, Väristys, Yön talo, Aikavartio, Kuka on Jenna Fox?, Vieras + kaikki muut tuontyyliset on käyty läpi.

Myös englanti käy, mutta ensisijaisesti suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei. Mainitsemiesi kirjojen jatkoksi sopisivat esimerkiksi Stephanie Meyerin uusin kirja Bree Tannerin lyhyt elämä.Samoin Lauren Oliverin Kuin viimeistä päivää voisi olla kiinnostava. Oletko lukenut Melissa Marrin Ilki ihanaa ja Sala kavalaa?

Jos haluat laajentaa valikoimaa hieman toiseen suuntaan, niin Tolkien-klassikko Taru sormusten herrasta olisi luonteva lukukokemus. Tai Garth Nixin Sabriel-sarja.