Otsikko
Etsin Kontakti-kirjasarjassa olevaa naiskirjailijan teosta 70-luvun alusta, joka kertoo ihmisten katoamisesta maapallolta, vain harvojen jäädessä. Nimi on…

Kysytty

Etsin Kontakti-kirjasarjassa olevaa naiskirjailijan teosta 70-luvun alusta, joka kertoo ihmisten katoamisesta maapallolta, vain harvojen jäädessä. Nimi on mielestäni jotenkin taikasanan oloinen?? Ei ollut Sauvala, Jorma: Melkein maailmanloppu, takakannen kuvauksen perusteella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko etsimäsi kirja Päivi Järvelän (nyk. Rämö) kirjoittama Skrippaduidaa, joka on ilmestynyt Kontakti-sarjassa vuonna 1970? Puuttuvan sisällönkuvailun vuoksi en valitettavasti pysty tarkistamaan kirjan aihetta. Mutta Fennica-tietokannasta löytyy luettelo kaikista Kontakti-sarjassa ilmestyneistä kirjoista. Fennica-tietokanta on Suomen kansallisbibliografia, joka sisältää tiedot muun muassa kaikista Suomessa painetuista kirjoista. Sen osoite on http://fennica.linneanet.fi/ . Valitse hakutavaksi yhdistelmähaku ja kirjoita hakusanaksi: kontakti. Valitse vielä valikosta hakutyypiksi: sarja. Näkyviin saat kaikki Kontakti-sarjassa ilmestyneet kirjat.

2 ääntä

Kommentit

Skrippaduidaa kertoo erään koululuokan tapahtumista 70-luvulla.