Saisinko kirja-arvostelujen netti sivut jossa on kirja-arvostelu kirjasta se eka, jonka on kirjoittanut marita hauhia tai joku semmonen ja kirja on kirjotettu…

Kysytty

saisinko kirja-arvostelujen netti sivut jossa on kirja-arvostelu kirjasta se eka, jonka on kirjoittanut marita hauhia tai joku semmonen ja kirja on kirjotettu vuonna 1989? kiitän jo etukäteen!!!
haen tätä tietoa koulu esitelmään...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Netistä löytyy useampia kirjallisuussivustoja, joissa on mm. kirja-arvosteluja. Eräs kattavimmista on Hämeenlinnan kaupunginkirjaston Makupalat www.makupalat.fi, jossa on alahakemisto Kirjallisuus. Tämän Kirjallisuus-hakemiston alla on mm. Lasten- ja nuortenkirjallisuus -hakemisto, josta löydät eri nettisivustoja.

Etsimästäsi Marita Hauhian kirjasta "Se eka" on kirjoitettu kirja-arvostelu, jonka löysin Aleksi-tietokannasta. Arvostelu on julkaistu Virke-nimisessä lehdessä v.1989. Tässä tarkemmat tiedot:

Hauhia, Marita
Se eka
Arvostelijat Rantakari, Leena
Virke 1989 ; 5 ; 39

Voit kysyä tätä numeroa omasta kirjastostasi.