Osaatko sanoa ,tuleeko Nele Neuhausilta lisää suomennettuja rikosromaneja?

Kysytty

Osaatko sanoa ,tuleeko Nele Neuhausilta lisää suomennettuja rikosromaneja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että ainakaan keväällä 2019 ei ilmesty uutta kirjaa. Nele Neuhausia julkaisee suomeksi WSOY, ja heidän sivuiltaan ei löydy tietoa uudesta suomennoksesta. Lisätietoja voi kysellä suoraan kustantajalta: www.wsoy.fi.