Osaatko sanoa mistä löytyisi laulun sanat ja melodia? Laulu alkaa : "Me laulaen kiittäen yhtehen käymme, maan ääriltä laulumme kiitosta soi, (me riemulla…

Kysytty

Hei, Osaatko sanoa mistä löytyisi laulun sanat ja melodia? Laulu alkaa : "Me laulaen kiittäen yhtehen käymme, maan ääriltä laulumme kiitosta soi, (me riemulla eteensä kiitoksen tuomme, Hän toivon ja valkeiden meillekin...)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi laulu voisi olla nimeltään Laulaen kiittäen. Sen on esittänyt Leo Niemelä, ja se on julkaistu vuonna 1985 c-kasetilla nimeltä Ihmeistä suurin. Laulu on Eero Kosken säveltämä. Muussa muodossa sitä ei ole julkaistu. Sanoja siihen ei löytynyt. Aivan varmasti emme tietysti voi kappaletta kuulematta tietää, onko se oikea.

Kasetti on vielä joidenkin kirjastojen kokoelmissa. Voit pyytää sen kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.