Onko mahdollista saada tulostetta mikrofilmatun sanomalehden (Karjalainen) yksittäisestä numerosta ( 06.09.1946 )?

Kysytty

Onko mahdollista saada tulostetta mikrofilmatun sanomalehden (Karjalainen) yksittäisestä numerosta ( 06.09.1946 )?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on mikrofilmilukulaitteen yhteydessä tulostin, jolla saa tulostettua mikrofilmiltä suoraan A4-kokoisia eli tavallisen kopiopaperin kokoisia tulosteita. Koko sivua tai aukeamaa ei tulostimella voi tulostaa ison koon vuoksi.

On myös mahdollista ottaa haluamasi sivut tai artikkeli omalle muistitikulle, jolloin tulostus on mahdollista mahdollisesti jossain muualla.