Osaatko sanoa kenen runo alkaa näin: Paljon pientä ja kaunista on vuosien varrella....?

Kysytty

Hei! Osaatko sanoa kenen runo alkaa näin: Paljon pientä ja kaunista on vuosien varrella....?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Pentti Saaritsan runo sikermästä Suite mignone. Runo on julkaistu ensimmäisen kerran kokoelmassa Mitä näenkään (1979). Runon voit lukea myös teoksesta Pentti Saaritsa: Runoja 1965-1982 (Kirjasyhtymä, 1983).