Lohjan murreseura on julkaissut tänä vuonna kirjan. Onko näin? Tekijät?

Kysytty

Lohjan murreseura on julkaissut tänä vuonna kirjan. Onko näin? Tekijät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselemäsi kirja on ilmeisesti Pentti Eertamon Lohjan murteen kirja -simmottis, joka on jatkoa saman tekijän samannimiselle kirjalle (alaotsikko tämmöttis). Julkaisija on Lohjan kotiseutututkimuksen ystävät, ja kirja on ilmestynyt v. 2000. Tiedon sain Lohjan pääkirjastosta.