Otsikko
Opiskelen ammattikoulussa kirjastoalaa. Mikä olisi ajankohtainen aihe harjoitustyölle?

Kysytty

Opiskelen ammattikoulussa kirjastoalaa. Mikä olisi ajankohtainen aihe harjoitustyölle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkäpä kannattaisi ensin keskustella oman ohjaajan kanssa asiasta. Virtuaalikirjastopalvelut kehittyvät koko ajan. Siinä olisi ajankohtainen aihe, jota voisit tutkia. Voisit myös miettiä mitkä perinteisen kirjastopalvelun eri sektorit kiinostavat sinua. Kannattaisi myös seurata mitä alalta kirjoitetaan esim. Kirjastolehden sivuilla.