Onnistuuko kirjan ja pelin lainaus ilman kirjastokorttia esim. henkilökortilla? Kirjastokortti on, mutta se ei ole tänään mukana. Terveisin

Kysytty

Hei,

onnistuuko kirjan ja pelin lainaus ilman kirjastokorttia esim. henkilökortilla? Kirjastokortti on, mutta se ei ole tänään mukana.

Terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos sinulla on voimassa oleva kirjastokortti, voit lainata myös henkilökortilla.