Onkohan Ray Bradburyn novellia "The Fruit at the Bottom of the Bowl" suomennettu?

Kysytty

Hei, onkohan Ray Bradburyn novellia "The Fruit at the Bottom of the Bowl" suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Hedelmät kulhon pohjalla -novelli sisältyy Anita Puumalaisen suomennoksena vuonna 1998 julkaistuun Bradburyn kertomusten kokoelmaan Huhtikuun noita.