Otsikko
Onkohan Pat Schneiderin runoa ja myös ehkä runokirjaa "The Patience of Ordinary Things" suomennettu?

Kysytty

Onkohan Pat Schneiderin runoa ja myös ehkä runokirjaa "The Patience of Ordinary Things" suomennettu?

En löydä ainakaan HELMET-palvelusta. Runo löytyy alkuperäiskielellä englanniksi: https://www.goodreads.com/en/book/show/44102032
ja myös Wikipediasta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt suomennosta myöskään Finna-haulla. Finna hakee useimpien suomalaisten kirjastojen ja museoiden kokoelmasta. Näyttää siltä, ettei kysymääsi kirjaa ole suomennettu.