Onkohan pääkaupunkiseudun kirjastoihin tulossa näitä uusia englanninkielisiä kirjoja: Patterson, James: Cross Country (2008) Cornwell, Patricia: Scarpetta …

Kysytty

Onkohan pääkaupunkiseudun kirjastoihin tulossa näitä uusia englanninkielisiä kirjoja:

Patterson, James: Cross Country (2008)
Cornwell, Patricia: Scarpetta (2008)

Joskus aiemmin näiden kirjailijoiden uutuudet on saanut melko nopeasti englanninkielisinä kirjastosta, mutta nyt näitä ei löydy Helmet-haulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cross Country on tilattu pääkaupunkiseudulle ja on siis tulossa kirjastoihin. Arvioitu julkaisuaika on ollut marraskuun alussa, mutta teos ei ehkä ole vielä ilmestynyt. On siis tulossa kirjastoihin, tarkkaa päivää on kuitenkin vaikea arvailla. Scarpetta on niin ikään ennakkotilattu, teoksen arvioitu ilmestymisaika on marraskuun lopussa. Teos ehtinee kirjastoihin vuoden 2009 keväällä.