Onkohan mahdollista saada laululle "Timanttimorsian" nuotit? Tai onko sellaisia teillä?

Kysytty

Onkohan mahdollista saada laululle "Timanttimorsian" nuotit? Tai onko sellaisia teillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä ei ikävä kyllä kyseistä nuottia löydy. Koko maan tilanne näyttää myös yhtä huonolta. Koska koko maasta kyseistä kappaletta ei löydy kuin parilta CD-levyltä, on täysin mahdollista, ettei koko kappaletta ole edes julkaistu nuottina.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

"Timanttimorsian"-nuotti löytyy Marino & Sunrise-orchestran keikkamapista ja sitä saa tilata 0400-451756, Marinolta, Vantaa.
kts. marinosun.com