Onkohan kirjastossa vielä mahdollista saada vhs kaseteilta, pikkukaseteilta ja cd levyiltä kuvattuja filmejä vaikka muistitikulle?

Kysytty

Onkohan kirjastossa vielä mahdollista saada vhs kaseteilta, pikkukaseteilta ja cd levyiltä kuvattuja filmejä vaikka muistitikulle?

Vastaus

Vastattu

Hei,

VHS-kasetteja ja cd-levyjä on mahdollista siirtää muistitikulle pääkirjaston editointitilassa. Tila on tarkoitettu asiakkaiden omatoimiseen käyttöön. Tällä hetkellä tila ei ole käytössä koronarajoitusten takia. Rajoitukset ovat voimassa 30.4. saakka.

Tilaan tehdään varaus Varaamo-palvelussa

Kannattaa seurata kirjaston uutisointia koronarajoituksiin liittyen www.vanamokirjastot.fi