Onkohan jostakin Suomen kirjastosta kaukolainattavissa englanninkielistä aikakauslehteä nimeltä Combat Aircraft? Ja jos ei niin onko ulkomailta tilaaminen…

Kysytty

Onkohan jostakin Suomen kirjastosta kaukolainattavissa englanninkielistä aikakauslehteä nimeltä Combat Aircraft? Ja jos ei niin onko ulkomailta tilaaminen mahdollista?
Ja mikä on tilanne muiden ulkomaisten aikakauslehtien kanssa, onko mahdollisesti johonkin kirjastoon kerätty niitä tms.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Combat Aircraft -lehteä en löytänyt kirjastojemme rekistereistä. Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastoon (os. Maurinkatu 1, auki ma-pe 8.30-16) tulee ilmailualan lehtiä, mutta ei kysymääsi julkaisua. Kaukopalvelun kautta voit tilata lehden. Kaukopalvelun sähköpostiosoite on kaukopalvelu@hel.fi. Kirjastojen aineistot löytyvät kirjastot.fi -portaalista.