Mistä löytyisi Moottori-urheilu lehtiä ? Lehti alkoi ilmestymään 40-luvun lopulla ja jatkoi 60 luvun loppupuolelle.

Kysytty

Mistä löytyisi Moottori-urheilu lehtiä ?
Lehti alkoi ilmestymään 40-luvun lopulla ja jatkoi 60 luvun loppupuolelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Moottoriurheilu: Suomen moottoriliiton virallinen äänenkannattaja-lehti ilmestyi vuosina 1948-1975. Helsingin Olympiastadionilla sijaitsevassa urheilukirjastossa on lehdestä vuosikerrat 1948-1968: http://www.urheilumuseo.fi/Default.aspx?tabid=2079
Kannattaa ottaa yhteyttä kirjaston tietopalveluun:
Aukioloajat: Tietopalvelu toimii arkipäivisin 8.30 - 17
Osoite: Suomen Urheilukirjaston Tietopalvelu
Olympiastadion
00250 Helsinki
puh. 09-434 22 531
faksi: 09-434 22 550
sähköposti: vesa.tikander(at)stadion