Etsin tietoa / rakennusohjeita / rakennuspiirrustuksia putkirunkoisista 1-paikkaisista harraste/kilpa-autoista, lajin nimi ilmeisesti CROSSKART.

Kysytty

Etsin tietoa / rakennusohjeita / rakennuspiirrustuksia putkirunkoisista 1-paikkaisista harraste/kilpa-autoista, lajin nimi ilmeisesti CROSSKART.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mistään käytettävissäni olevista tietokannoista en valitettavasti löydä kirjoja enkä lehtiartikkeleja kysymästäsi aiheesta. Sen sijaan netistä löytyy paljonkin aiheeseen liityviä sivustoja, kuten varmaan olet itsekin huomannut. Google-haku ( www.google.com ) tuottaa sanalla "crosskart" suuren määrän alan seurojen ja harrastajien sivuja. Tosin useimmat niistä näyttävät olevan ruotsinkielisiä (tai muilla pohjoismaisilla kielillä). Jos osaat ruotsia, kannattaisi varmaankin ottaa yhteyttä johonkin pohjoismaiseen alan yhdistykseen. Esim. osoite http://www.crosskart.nu/ vaikuttaa lupaavalta; sieltä löytyy sekä monien crosskart-autojen valmistajien että alan harrastajien yhteystietoja.
Suomenkielisiä alan järjestöjä en onnistunut löytämään, mutta voisit tiedustella asiaa suomalaisen autourheilun kattojärjestöstä AKK-Motorsport ry:stä, jonka yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.akk-motorsport.fi/yhteystiedot/