Löytyisikö nimellä Harjun ajot tietoa koska kisat on ajettu ensimmäisen ja viimeisen kerran? Todennäköisesti kyseessä on Jyväskylän harju ja joko ralli tai…

Kysytty

Löytyisikö nimellä Harjun ajot tietoa koska kisat on ajettu ensimmäisen ja viimeisen kerran? Todennäköisesti kyseessä on Jyväskylän harju ja joko ralli tai trial kilpailu...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskisuomalaisessa 23.5.1991 alleen artikkelin mukaan Harjun ajot ajettiin ensimmäisen kerran vuonna1952 ja ne lopetettiin 20 vuotta myöhemmin, v.1972.
Ksml on luettavissa Jyväskylän kaupunginkirjastossa mikrofilminä.