Osaatteko kertoa onko Perillinen-nimisestä kirjasarjasta tulossa vielä muitakin elokuvia kuin ykkönen (Eragon), siis tehdäänkö siihen vielä jatko-osia myös…

Kysytty

Osaatteko kertoa onko Perillinen-nimisestä kirjasarjasta tulossa vielä muitakin elokuvia kuin ykkönen (Eragon), siis tehdäänkö siihen vielä jatko-osia myös elokuvina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Trilogian toinen osa Esikoinen (Eldest)on kirjana, mutta vielä ainakaan siitä ei ole tulossa elokuvaa. Wikipediassa kerrotaan kirjasta, ja samassa yhteydessä mainitaan, että kirjasta saatetaan tehdä elokuvasovitus, joskin tämä on hyvin epätodennäköistä. Ks. http://fi.wikipedia.org/wiki/Esikoinen_(kirja) .