Löytyykö jostakin luetteloa Turun kaupunginkirjaston lainattavista videoelokuvista mahd. saatavuustietoineen?

Kysytty

Löytyykö jostakin luetteloa Turun kaupunginkirjaston lainattavista videoelokuvista mahd. saatavuustietoineen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa ei ole enää paperiluetteloa videoelokuvista, koska luettelosta tulisi niin suuri. Voit hakea videoelokuvia Aino-tietokannastamme http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1116336603
käyttämällä luokkana 84.2 (luokka löytyy hakuvalikosta) ja aineistolajina videota. Haku on syytä rajoittaa tiettyihin vuosiin, koska muuten hakutulos on niin suuri. Uusimmat videot saat esiin rajaamalla haun esim. vuosiin 2004 - 2005.