Voiko poistettavia lehtiä jollakin tavalla varata itselleen ostettavaksi tai saada tietoa, milloin ne tulevat poistohyllyyn?

Kysytty

Voiko poistettavia lehtiä jollakin tavalla varata itselleen ostettavaksi tai saada tietoa, milloin ne tulevat poistohyllyyn?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jokaisella kirjastolla saattaa tässä asiassa olla omat käytäntönsä. Joistakin kirjastoista saa varata poistolehtiä etukäteen, mutta yhteisesti sovittua käytäntöä ei ole. Kannattaa kysyä asiaa siitä kirjastosta, josta haluaa poistolehdet.