Otsikko
Onko Walt Whitmanin "I Sing the Body Electric" runo suomennettu. Runotietokanta ei löytänyt mitään kyseisellä nimellä. Tämä saattaa johtua siitä, että runo oli…

Kysytty

Onko Walt Whitmanin "I Sing the Body Electric" runo suomennettu. Runotietokanta ei löytänyt mitään kyseisellä nimellä. Tämä saattaa johtua siitä, että runo oli ilmestyessään nimetön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Walt Whitmanin runoa I Sing the Body Electric ei ole suomennettu.