Otsikko
Onko uruguaylaista kirjailijaa Mario Benedettiä käännetty suomeksi, löytyykö esim. "Latinalainen isämeitä (isämeidän?)" tai muita mahdollisia suomennoksia.

Kysytty

Onko uruguaylaista kirjailijaa Mario Benedettiä käännetty suomeksi,
löytyykö esim. "Latinalainen isämeitä (isämeidän?)" tai muita mahdollisia suomennoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mario Benedettiltä on käytössäni olevien tietokantojen ym.
tiedonlähteiden mukaan käännetty suomeksi vain yksittäisiä novelleja.
"Miss muistinmenetys" löytyy Sulamit Reenpään suomentamana (Parnasso
1996:4) ja "Rumien yö" Tarja Härkösen suomentamana (Parnasso 1990:3).
Mainitsemaasi runoa tai novellia ei näillä tiedoin löytynyt.