Onko Twilight-kirjasaagalle tulossa vielä jatkoa, edes jonkinlaista? Vastaattehan nopeasti.

Kysytty

Onko Twilight-kirjasaagalle tulossa vielä jatkoa, edes jonkinlaista? Vastaattehan nopeasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan toistaiseksi Twilight-sarjan jatkumisesta missään muodossa ei ole Stephenie Meyerin virallisilla kotisivuillakaan tietoa. Meyerin suunnitelmissa oli kirjoittaa Midnight sun -nimellä kirja, joka olisi kertonut ensimmäisen osan eli Twilightin tapahtumat Edwardin näkökulmasta, mutta projekti keskeytyi, kun romaanin luonnos vuoti vastoin kirjailijan tahtoa Internetiin. Se on kuitenkin englanniksi luettavissa Meyerin sivuilla osoitteessa http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html.

Stephenie Meyeriltä on suomennettu myös scifi-romaani Vieras, oletko jo lukenut sen? Lukuvinkkejä löytyy myös Sivupiiri-sivustolta, http://www.sivupiiri.fi/. Miten olisi vaikkapa Melissa Marrin fantasiaromaani Ilki ihana, jossa tyttö nimeltä Aislinn joutuu kammottavan mutta kiehtovan kesän kuninkaan huomion kohteeksi, tai Anna Godbergensenin Huumaa, 1800-1900-lukujen vaihteen Manhattanille sijoittuva rakkaustarina? Myös kirjastossa käydessään voi pyytää henkilökunnalta vinkkejä hyvästä luettavasta.