Kuinka monta Sweet Valley High kirjaa vielä suurin piirtein ilmestyy?

Kysytty

Kuinka monta Sweet Valley High kirjaa
vielä suurin piirtein ilmestyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sweet Valley High -sarjassa on kustantajan, Otavan, mukaan ainakin noin sata osaa. Tarkkaa tietoa heilläkään ei ole siitä, paljonko näitä vielä suomennetaan,
mutta joka tapauksessa vielä useita vuosia on näitä kirjoja tulossa. Tammikuussa 2000 on suomennettu 26 osaa ja lokakuuhun mennessä osia tulee olemaan yhteensä 38.