Otsikko
Jossakin Stephenie Meyerin Houkutus (Twilight) sarjan kirjassa on seuraava dialogi: Edward: Try to sleep, Bella. Bella: No, I want you to kissme again. Edward:…

Kysytty

Jossakin Stephenie Meyerin Houkutus (Twilight) sarjan kirjassa on seuraava dialogi:
Edward: Try to sleep, Bella.
Bella: No, I want you to kissme again.
Edward: You're overestimating my self-control.
Bella: Which is tempting you more, my blood or my body?
Edward: It's a tie.

Mistä löytyy tämän suomennos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kohtaus löytyy sarjan toisesta osasta Uusikuu. 1. painoksessa (WSOY 2007) se on sivulla 50. Suomentaja on Tiina Ohinmaa.