Onko Tuusulan/Keravan kirjastossa peruskoulun 8. luokan ja lukion HI3 -kurssin oppikirjoja? Haluaisin tutustua oppimateriaaliin, jossa kerrotaan…

Kysytty

Onko Tuusulan/Keravan kirjastossa peruskoulun 8. luokan ja lukion HI3 -kurssin oppikirjoja? Haluaisin tutustua oppimateriaaliin, jossa kerrotaan siirtokarjalaisista. Opetushalllitukselta saamani tiedon mukaan ko. tasolla ja lukion kurssilla asia on esillä

Vastaus

Vastattu

Tuusulan ja Keravan kirjastoissa on lukion oppikirjoja, mutta ei valitettavasti peruskoulun. Tiedot kirjoista löytyvät Kirkes-verkkokirjastosta kirjan tai kirjasarjan nimen mukaan:

https://kirkes.finna.fi/MyResearch/UserLogin