Onko Turun kaupunginkirjaston kautta mahdollista löytää mikrofilmiä joko Paikallissanomat (Lavia/Mouhijärvi/Suodenniemi) tai Satakunnan Kansa -sanomalehdistä…

Kysytty

Onko Turun kaupunginkirjaston kautta mahdollista löytää mikrofilmiä joko Paikallissanomat (Lavia/Mouhijärvi/Suodenniemi) tai Satakunnan Kansa -sanomalehdistä päivältä 16.9.1951?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turussa asuva saa lehdet helpoiten tutkittavakseen Turun yliopiston kirjastossa. Molemmat lehdet näyttävät löytyvän paperiversioina, Paikallissanomat myös mikrofilminä.

Lehdet ovat yliopiston kirjaston varastossa, joten niihin täytyy tehdä etukäteen aineistopyyntö. Kannattaa vaikka soittaa neuvontaan, yhteystiedot löydät kirjaston kotisivuilta: http://kirjasto.utu.fi/