Miten pääsen lukemaan 1960-luvun Satakunnan Kansan numeroita? Onko sivut digitalisoitu? Ja onko ne kaikkien käytettävissä?

Kysytty

Miten pääsen lukemaan 1960-luvun Satakunnan Kansan numeroita? Onko sivut digitalisoitu? Ja onko ne kaikkien käytettävissä?

Vastaus

Vastattu

Satakunnan Kansan vuosikertoja löytyy mikrofilmattuna mm. Porin kaupunginkirjastosta, josta niitä saa kaukolainaksi. Kysy lainausmahdollisuutta lähikirjastostasi. Digitaalisessa muodossa 1960-luvun lehtiä ei ole.