Onko tosiaan niin, että Jane Austenin romaania Emma (suomenkielisenä) ei ole saatavissa paperiversiona, vaan ainoastaan äänikasettina? Näin näyttäisi Helmet…

Kysytty

Onko tosiaan niin, että Jane Austenin romaania Emma (suomenkielisenä) ei ole saatavissa paperiversiona,
vaan ainoastaan äänikasettina? Näin näyttäisi Helmet-haun
perusteella olevan. Varasin jo kasetin, mutta mieluiten
lainaisin kirjan, koska etsin siitä tiettyä sitaattia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä Austenin Emma-romaani on kirjastoista saatavana myös suomenkielisenä kirjana. Helmet-kirjastoista sitä on lainattavissa kolmena versiona: vuosilta 1950, 1990 ja 1996.

Löydät tiedot kirjoista näin: mene Helmetin sanahakuun, kirjoita tyhjään ruutuun Austen Emma, valitse aineistoksi kirjat ja kieleksi suomi.