Onko Tiittanen,Eila joka on kirjoittanut Ylätasangon tyttö nimisen kirjan sama henkilö kun Paune,Eila joka on kirjoittanut Ylätasangon toverukset ja Herran…

Kysytty

Onko Tiittanen,Eila joka on kirjoittanut Ylätasangon tyttö nimisen kirjan sama henkilö kun Paune,Eila joka on kirjoittanut
Ylätasangon toverukset ja Herran haltuun Rachel nimeset kirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibligrafiassa löytyy tekijäviittaus Tiittanen, Eila katso myös: Payne, Eila ja päinvastoin, joten kyseessä on sama henkilö.
Kansallisbibliografiassa mainitaan myös, että Ylätasangon toverukset -teoksen irtopäällyksessä on tekijän nimi muodossa Eila Tiittanne Payne.