Onko tietoa mikä lorukirja on käytössä lastentarhanopettajilla? Kirjassa on loruja sekä kuvat, jotka on tarkoitettu jäljennättäväksi. Kuvia ja loruja käytetään…

Kysytty

Onko tietoa mikä lorukirja on käytössä lastentarhanopettajilla? Kirjassa on loruja sekä kuvat, jotka on tarkoitettu jäljennättäväksi. Kuvia ja loruja käytetään tarhoissa lorupusseissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy kaksi mainiota kirjaa:
Parantainen, Raija:LORUPUSSI (1990); sekä Välimäki, Varpu: UUSI LORUPUSSI (1995).
Molemmista teoksista löytyy sekä loruja, jäljennettäviä kuvia, että vinkkejä loruleikkeihin. Kirjat voit varata puhelimitse 558 47342.
Molempia kirjoja löytyy ainakin tällä hetkellä pääkirjastomme lastenosastolla.
Muitakin lorukirjoja voi toki hyödyntää lorupussin sisällöksi. Halutessasi voit kokeilla hakua asiasanalla "lorut" verkkotietokannastamme osoitteessa http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/ .