Otsikko
Onko thomas brezinalla minkä niminen vaimo? Milloin he menivät naimisiin?

Kysytty

Onko thomas brezinalla minkä niminen vaimo? Milloin he menivät naimisiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Thomas Brezina ei ole naimisissa eikä hänellä ole myöskään lapsia. Tässä vielä joitakin tietoja: synt. 30.1.1963 Wienissä, 1,76 cm pitkä, 62-66 kg, silmät ruskeat, kengännumero 41-42.