Onko teiltä saatavissa kaitafilmiprojektoreita tai filmejä lainaksi tai vuokralle?

Kysytty

Onko teiltä saatavissa kaitafilmiprojektoreita
tai filmejä lainaksi tai vuokralle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kokoelmissa on ainoastaan videofilmejä, joita voi lainata. Mitään laitteita meillä ei ole antaa lainaksi tai vuokralle.
Kirjaston tiloissa kokoontuu Lappeenrannan Filmi- ja videokuvaajat maanantaisin klo 17-20, voisit kysyä heiltä asiasta.