Mitkä olivat vuonna 2002 lainatuimpia lasten satu- ja kuvakirjoja?

Kysytty

Mitkä olivat vuonna 2002 lainatuimpia lasten satu- ja kuvakirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 2002 lainaustilastomme mukaan 25 lainatuimman kirjan joukkoon sijoittui vain kolme lastenkirjaa: J.K. Rowlingin Harry Potter -sarjan kolme ensimmäistä osaa (H.P. ja Azkabanin vanki, H.P. ja viisasten kivi, H.P. ja salaisuuksien kammio). Satujen lainauksesta ei saa eriteltyä tietoa lainausrekisteristämme. Suosituimmista saturomaaneista voimme toki antaa mutu-tietoja, mutta tarkkoja lainauslukuja meillä ei ole.