Onko Jyväskylän kirjastossa laitetta, jonka avulla voisi muuttaa vanhoja kaitafilmiä ja dioja digimuotoon?

Kysytty

Onko Jyväskylän kirjastossa laitetta, jonka avulla voisi muuttaa vanhoja kaitafilmiä ja dioja digimuotoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän pääkirjastosta löytyy digitointitila, minne voi varata ajan musiikkiosastolta. (http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/palvelut/yleisomikrot/digitointistudio.

Diojen skannaaminen onnistuu, mutta vanhoja kaitafilmejä siellä ei voi muuttaa digimuotoon.