Onko teiltä saatavilla Reijo Raskin esikoisteos Kirje? Kustantaja on Nordbooks. Kysyin jo asiaa, mutta laitoin vahingossa väärän meiliosoitteen, joten uusitaan…

Kysytty

Onko teiltä saatavilla Reijo Raskin esikoisteos Kirje? Kustantaja on Nordbooks. Kysyin jo asiaa, mutta laitoin vahingossa väärän meiliosoitteen, joten uusitaan tiedustelu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimänne teos on Helsingin, Espoon ja Vantaan kirjastoissa juuri tällä viikolla valintaprosessissa. Kirjastoissa siis päätetään parhaillaan, mille osastoille teos hankitaan. Tällä hetkellä se näkyy jo valitun muutamiin kirjastoihin, mutta varmasti useampiakin kappaleita vielä tilataan. Tilaukset lähtevät kirjakauppaan ensi viikolla, ja sen jälkeen kestää vielä jonkin aikaa (päiviä - viikkoja), ennen kuin kirja on lainattavissa.

Tilannetta kannattaa nyt siis seurata HelMet-verkkokirjastosta ( www.helmet.fi ). Kun sieltä näkyvät teoksen tiedot ja se, että se on tullut vähintään yhteen kirjastoon pääkaupunkiseudulle, sen voi varata.