Onko teillä siellä kirjastossanne semmoista lasten virsikirjaa? En varaa , mutta halusin vain tietää, että voisin lainata sen joskus.

Kysytty

onko teillä siellä kirjastossanne semmoista lasten virsikirjaa? En varaa , mutta halusin vain tietää, että voisin lainata sen joskus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasten keskus on julkaissut nuottijulkaisun LASTEN VIRSI.
Siinä on myös virsien sanat. Kirjaa on varmaan useimmissa kirjastoissa.