Onko teillä mitään neuvottelutilaa, mitä voisi vuokrata n. 4 tuntia?

Kysytty

Onko teillä mitään neuvottelutilaa, mitä voisi vuokrata n. 4 tuntia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä linkistä näkyvät kirjastot ja palvelut helmet-sivuilla: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Sivun ylälaidalla on laatikko, johon voi valita palveluksi esim. kokoustilan tai ryhmätyötilan. Tällöin tulee näkyviin ne pääkaupunkiseudun kirjastot, joissa kyseistä tilaa on tarjolla.

Jokaisella kirjastolla on omat käytännöt, miten ja keneltä tilaa varataan. Nämä tiedot näkyvät, kun klikataan kirjaston kohdalta "palvelut".