Onko teillä lainattavaksi Turun kaupungin nähtävyyksistä ja historiasta kertovaa DVD:tä?

Kysytty

Onko teillä lainattavaksi Turun kaupungin nähtävyyksistä ja
historiasta kertovaa DVD:tä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmista ei valitettavasti löydy Turku-aiheista matkailu-DVD:tä. Turku-Pisteestä kerrottiin, että tällainen matkailuohjelma olisi juuri valmistunut, mutta emme onnistuneet tavoittamaan henkilöä, joka olisi tuntenut tarkemmin ohjelman sisältöä, kieltä tai tallennemuotoa. Yritämme saada kyseisen ohjelman kokoelmiimme, kun tekijänoikeusasiat on selvitetty, mutta toistaiseksi voitte kysellä asiasta tarkemmin Turku-pisteestä, puh. 02- 33 00 33.